Misi sokaklarında zamana karşı mücadele

BURSA ARENA / Haber Merkezi

Nilüfer Belediyesi’nin Gümüştepe Mahallesi’nde (Misi) düzenlediği “Köyümü Tanıyor muyum?” oryantiring etkinliğine katılan çocuklar, belirlenen hedeflere ulaşmak için zamana karşı yarıştı.

Nilüfer Belediyesi’nin, kırsal mahallelerde yaşayanları oryantiring sporuyla tanıştırmak ve yaşadıkları bölgeyi daha iyi tanımalarını sağlamak amacıyla “Köyümü Tanıyor muyum?” adıyla düzenlediği oryantiring etkinliğinin adresi bu kez Gümüştepe Mahallesi (Misi) oldu. Farklı yaş gruplarından toplam 80 çocuğun katıldığı etkinlik, 3 ayrı parkurda gerçekleştirildi. Etkinliğe katılan çocuklara ilk olarak, oryantiring ve basit harita okuma eğitimi verildi. Çocuklar, Nilüfer Belediyesi Edebiyat Müzesi, Fotoğraf Müzesi, İpek Evi, Çocuk Kütüphanesi ile R. Şinasi Çelikkol Misiköy Etnografya Evi’nin yanı sıra zorlu noktalara da yerleştirilen 18 farklı hedefe, zamana karşı yarışarak ulaşmaya çalıştı. Haritada belirtilen hedefleri bulmaya çalışan çocuklar, Misi de ayak basmadık yer bırakmadı. Oryantiring etkinliği sayesinde hem zihinsel hem fiziksel antrenman yapan çocuklar, yön bulma, karar verme ve temel harita okuma yetenekleri de kazanmış oldu.

Nilüfer Belediye Meclis Üyesi Adil Kayaoğlu ve Belediye Başkan Yardımcısı Dr. Sibel Özer de, keyif içinde geçen yarışmalarda çocukların heyecanına ortak oldular. Dr. Sibel Özer, “Nilüfer Belediyesi olarak ilçemizin her noktasında halkımızı spor ve sanatla buluşturmak için önemli çalışmalar yürütüyoruz. Oryantiring etkinliklerimiz de kırsal mahallelerimizde devam ediyor” diyerek, parkurları tamamlayan çocuklara madalyalarını verdi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.