Şair ÜMİT YURTKURAN yazdı: "Bugün Babalar Günüymiş.."
Şair ÜMİT YURTKURAN yazdı: "Bugün Babalar Günüymiş.."
Haber Giriş Tarihi: 21.06.2026 20:52
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 20:52
Kaynak:
Haber Merkezi
Haberyazilimi.com
"Hayattayken sessizliğiyle var olan, yokluğu ise en büyük eksikliğimiz olan babam…
Meğer babalık, bittiğinde bile kalbi ısıtmaya devam eden en onurlu meslekmiş."
"Bize yokluğu bile varlık gibi yaşatan, gidişiyle içimizdeki o büyük sessizliği başlatan babama saygı, özlem ve minnetle..."
Yıllar
Sessizce akıp gitmiş,
Gözlerimin önünden…
Küçük ayak sesleriyle
Çınlayan evler,
Şimdi
Sessizliğe bürünmüş,
Harabeye dönmüş
Odalarla dolu sanki...
Hayatın yükü,
Ne zaman çökertti omuzlarımı,
Ne zaman yoruldum,
Ne zaman sesim kesildi,
Ne zaman
Sessizce konuşur oldum kendimle
Bilmiyorum...
Baba olmayanlara göre,
Baba olmak kolay sanılır.
Halbuki
En zor meslektir babalık…
Bazen susarak,
Bazen bağırarak
Anlatırsın sevgini…
Bazen gözlerinle
Sarılırsın sevdiklerine…
Bazen gücün tükenir,
Direnirsin...
Bazen kırılırsın
Belli etmezsin...
Bazen yorgun düşersin,
Kimse bilmez halini...
Baba olmak,
Sessizliğe adanmış,
Bir meslekmiş aslında...
Konuşmadan
Anlatmakmış sevgini,
Sarılmadan
Isıtmak göğsünü…
Yaşlandığında,
Yok sayılarak
Var olmak
Ve hep
Güçlü durmak
Zorunda kalmakmış
Aslında...
Baba olmanın onurunu,
Sorumluluğunu,
Sessiz yalnızlığını bilen,
Çocuklarının doğum sevgisini,
Halen
Yüreğinde taşıyan,
Ve
Her ne olursa olsun,
Kırık kalbini gururla saklayan
Tüm babaların,
Babalar günü kutlu olsun…
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Şair ÜMİT YURTKURAN yazdı: "Bugün Babalar Günüymiş.."
"Hayattayken sessizliğiyle var olan, yokluğu ise en büyük eksikliğimiz olan babam…
Meğer babalık, bittiğinde bile kalbi ısıtmaya devam eden en onurlu meslekmiş."
"Bize yokluğu bile varlık gibi yaşatan, gidişiyle içimizdeki o büyük sessizliği başlatan babama saygı, özlem ve minnetle..."
Yıllar
Sessizce akıp gitmiş,
Gözlerimin önünden…
Küçük ayak sesleriyle
Çınlayan evler,
Şimdi
Sessizliğe bürünmüş,
Harabeye dönmüş
Odalarla dolu sanki...
Hayatın yükü,
Ne zaman çökertti omuzlarımı,
Ne zaman yoruldum,
Ne zaman sesim kesildi,
Ne zaman
Sessizce konuşur oldum kendimle
Bilmiyorum...
Baba olmayanlara göre,
Baba olmak kolay sanılır.
Halbuki
En zor meslektir babalık…
Bazen susarak,
Bazen bağırarak
Anlatırsın sevgini…
Bazen gözlerinle
Sarılırsın sevdiklerine…
Bazen gücün tükenir,
Direnirsin...
Bazen kırılırsın
Belli etmezsin...
Bazen yorgun düşersin,
Kimse bilmez halini...
Baba olmak,
Sessizliğe adanmış,
Bir meslekmiş aslında...
Konuşmadan
Anlatmakmış sevgini,
Sarılmadan
Isıtmak göğsünü…
Yaşlandığında,
Yok sayılarak
Var olmak
Ve hep
Güçlü durmak
Zorunda kalmakmış
Aslında...
Acıları,
Gülümseyerek bastırmak,
Yalnızlığı
Gurura saklamak,
Sevgiyi
Yüreğe gizlemek,
Korkuyu
Cesaretle perdelemek,
Yokluğu
Varlık gibi yaşatmakmış
Aslında...
Baba olmanın onurunu,
Sorumluluğunu,
Sessiz yalnızlığını bilen,
Çocuklarının doğum sevgisini,
Halen
Yüreğinde taşıyan,
Ve
Her ne olursa olsun,
Kırık kalbini gururla saklayan
Tüm babaların,
Babalar günü kutlu olsun…
.....
Şairin tüm şiirleri için tıklayınız
En Çok Okunan Haberler