Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Galatasaray Daikin, Sarıyer Belediyespor karşılaşmasından 3-0 galip çıktı
Galatasaray Daikin, Vodafone Sultanlar Ligi'nin 17. haftasında konuk ettiği Sarıyer Belediyespor'u 3-0 yendi.
Galatasaray Daikin Kadın Voleybol Takımı, Vodafone Sultanlar Ligi'nin 17. haftasında konuk ettiği Sarıyer Belediyespor'u 3-0 yendi.
Sarı kırmızılılar ligde 12. galibiyetini elde ederken puanını 39 yaptı. Sarıyer Belediyespor ise 16. yenilgisini yaşadı ve 3 puanda kaldı.
Galatasaray Daikin: 3 - Sarıyer Belediyespor: 0
Salon: Burhan Felek Vestel
Hakemler: Caner Çildir, Tuncay Sevim
Galatasaray Daikin: Lazovic, Yasemin Güveli, Carutasu, Kalandadze, Ayçin Akyol, Bongaerts (Eylül Yatgın, Yasemin Özel, Sude Hacımustafaoğlu, Aslıhan Kılıç, Ceylan Arısan, Timmermann)
Sarıyer Belediyespor: Arzum Tezcan, Ezgi Akyaldız, Begüm Hepkaptan, Toubner, Mitchem, Strunjak (Berre İnce, Michelle, Buse Çilkız, Meryem Boz)
Setler: 25-19, 25-12, 25-12
Süre: 72 dakika (24, 22, 26)
Ntvspor
En Çok Okunan Haberler