Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Belediye Başkanı

bursaarena.com.tr - Belediye Başkanı haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Belediye Başkanı haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Başkan Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı’na seçildi Haber

Başkan Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı’na seçildi

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, dünyanın en büyük yerel yönetim ağı olan Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı (UCLG) Başkanlığı görevine seçildi. KONYA (İGFA) - Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, 7 kıtada 240 bin yerel yönetimi temsil eden Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçilerek Türkiye’nin uluslararası temsildeki gururu oldu. Fas’ın Tanca şehrinde düzenlenen UCLG Dünya Konseyi’nde, Mexico City Belediye Başkanı’nın da aday olduğu seçimleri büyük farkla kazanarak Dünya Belediyeler Birliği Başkanı seçilen Başkan Altay, “Konya olarak dünyanın en büyük yerel yönetim ağı olan UCLG’nin başkanlık seçimlerini büyük bir teveccühle kazanmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Bu netice, şahsıma tevdi edilen bir görevin çok daha ötesinde; Konya’mıza, ülkemize ve Türkiye’nin yerel yönetim anlayışına duyulan güvenin açık bir göstergesidir. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde yükselen Türkiye’nin yerel yönetim tecrübesini, inşallah UCLG çatısı altında dünya şehirleriyle paylaşmaya devam edeceğiz” dedi. Dünya Belediyeler Birliği olarak da bilinen UCLG’nin Dünya Konseyi Toplantısı, Fas’ın Tanca şehrinde gerçekleştirildi. Mexico City Belediye Başkanı’nın da aday olduğu seçimleri büyük farkla kazanarak 2026-2029 dönemi için UCLG Başkanlığı görevine seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, böylece dünya genelinde 240 binden fazla yerel ve bölgesel yönetimi temsil edecek. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Türkiye’nin yerel yönetim tecrübesini dünya şehirleriyle paylaşmaya devam edeceklerini belirten Altay, destek veren tüm kurumlara ve Konyalılara teşekkür etti. Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı (UCLG), 140 ülkede 240 binden fazla yerel yönetimi ve 175’ten fazla yerel ve bölgesel yönetim birliğini kapsıyor.

Manisa Büyükşehir Belediyesi merhum Başkanı dualarla anıldı Haber

Manisa Büyükşehir Belediyesi merhum Başkanı dualarla anıldı

Geçirdiği elim kaza sonucu geçtiğimiz yıl yaşama veda eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek, vefatının birinci yılında anıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesi önündeki törenle başlayan anma programı daha sonra Hatuniye Camii’nde okunan mevlit ve Cumhuriyet Meydanı’nda verilen hayır yemeği ile devam etti. Protokol üyeleri programın son bölümünde merhum başkan Ferdi Zeyrek’in kabrini ziyaret etti. MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi'nin merhum başkanı Ferdi Zeyrek için düzenlenen anma programına Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Genel Sekreter Burak Deste, genel sekreter yardımcıları, ilçe belediye başkanları, merhum Ferdi Zeyrek’in eşi Nurcan Zeyrek, kızı Nehir Zeyrek, kardeşi Özlem Zeyrek ve aile fertleri, mesai arkadaşları ve vatandaşlar katıldı. Ferdi Zeyrek ile tanışıklıklarının yıllar öncesine dayandığını belirten Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, “Yıllar önce Ferdi Başkan Mimarlar Odası Başkanı iken ben o dönem Manisa Eczacı Odası Akhisar temsilcisiydim. O zamanlar Beyaz Fil binası için eylem yapıyorduk. Cumhuriyet Halk Partisi’nde henüz siyaset yapmıyorduk. Sonra o meclis üyesi oldu, ben de Akhisar Belediye Başkanıydım. O sırada samimiyetimiz, diyaloğumuz arttı” dedi. “FOTOĞRAFIMIZI ODAMA ASTIM” Seçim sürecinde Ferdi Zeyrek’in yanında olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirten Dutlulu, seçim gecesinden unutamadığı bir anıyı paylaştı. Dutlulu; “O gece çok güzel bir fotoğraf yakalamışlar. Benim eşim var, Ferdi’nin eşi Nurcan hanım var. Öyle samimi bir fotoğraf yakalamışlar ki o fotoğrafı odama astım. Her sabah belediyeye geldiğimde göreyim istedim. Çünkü bizim için çok keyifli bir gün, güzel bir seçim akşamıydı” diye konuştu. Ferdi Zeyrek’in kısa sürede önemli bir değişim başlattığını vurgulayan Dutlulu, “Bir yıllık belediye başkanıydı. Bir senede belediye başkanından koca koca binalar dikmesini bekleyemezsiniz. Çünkü bu işlerin planı var, projesi var. Ama belediyede bir zihniyeti değiştirebilirsiniz ve o değiştirmişti. Sosyal belediyeciliği başlattı. Kimsesizlerin kimsesi oldu. O gördüğünüz videolar aslında çok samimi videolardı. Kimi zaman bir, engelli çocuğun kimi zaman ihtiyacı olan yaşlı teyzenin yanındaydı. Ve insanların gönlüne işte öyle girdi” diye konuştu. “FERDİ BAŞKAN’IN ADI HER YERDE YAŞAYACAK” Ferdi Zeyrek’in anısını yaşatmak için çalışmaya devam edeceklerini belirten Dutlulu, son olarak şunları söyledi: “Bu cuma Soma’da Belediye Başkanımızla Yeraltı Otoparkı ve Ferdi Zeyrek Meydanı’nın temelini atacağız. Salihli’de çalışıyoruz. 17 ilçede çalışıyoruz. Manisa merkezinde çalışıyoruz. Arka arkaya işler yapacağız. Ferdi Zeyrek Kültür Merkezi’nin ihalesi bu yaz aylarında olacak. Her yerde yapacağımız işlerle onun hayal ettiği şehri inşa ederek inşallah biz onu anmaya devam edeceğiz. Her zaman aklımızda, dilimizde olacak, gönlümüzde olacak. Biz onu çok seviyoruz. İyi ki bu şehirden bir Ferdi geçti. Keşke daha çok olsaydı ama iyi ki geçti. Onun adı her yerde yaşayacak. Bizler bir kez daha sevgi ve saygıyla anıyoruz. Tekrardan tüm aileye başta Nurcan Hanım, Özlem ve çocukları, kardeşleri ve tüm aileye başsağlığı diliyoruz. Her zaman yanınızdayız.” “ÇOK NEZAKETLİ BİR İNSANDI” Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste ise “Bir yıl olmuş, nasıl geçtiğini biz de anlamadık. Bu kalabalığı görünce birden ben de 9 Haziran 2025'e döndüm. Çok zor günlerdi. Ferdi Başkan'ımızı hâlâ içimizde özlemle saygıyla anıyoruz. Çok nezaketli bir insandı, çok kibar bir insandı. Arkasında kocaman bir sevgi dağı bıraktı gitti. Manisa için bir şanstı. Kader diyorum başka bir şey diyemiyorum. Çok söyleyecek de çok fazla söz bulamıyorum. İnanın. Onu her zaman sevgiyle, saygıyla, rahmetle anacağız. Toprağı bol olsun. Mekanı cennet olsun diyorum. Hepinize sevgiler, saygılar sunuyorum” diye belirtti. “FERDİ, ABİNİZ OLDU, YOL ARKADAŞINIZ OLDU” Merhum Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek’in eşi Nurcan Zeyrek, aslında konuşma yapmayı düşünmediğini ama kalabalık karşısında konuşmak istediğini belirterek, şunları söyledi: “Bir yıl geçmiş. Bana göre daha dün gibi. Burada onun kalbi bende ve ben hayatta olduğum sürece yaşamaya devam edecek diye haykırışlarda bulunmuşum. Sonrasında izlediğimde kalpten ve gönülden gelen haykırışların birer şiir gibi olduğunu gördüm. Sevginin, aşkın büyüklüğünü gördüm. Şimdi sizleri burada görünce o günü yaşıyorum. İyi ki varsınız. Çok teşekkür ediyorum. Hepinize kocaman sarılıyorum. Çok teşekkür ederim” diye konuştu. MEVLİT OKUTULDU, HAYIR YEMEĞİ VERİLDİ Manisa Büyükşehir Belediyesi önünde düzenlenen anma programı daha sonra Hatuniye Camii’nde okutulan mevlit ile devam etti. Buradaki anma programına Ferdi Zeyrek’in yol arkadaşı CHP Lideri Özgür Özel ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş da katılarak birer açıklamada bulundu. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Ferdi Zeyrek’in ailesine başsağlığı dileklerini iletirken, “Allah mekanını cennet eylesin, mekanı cennet olsun” dedi. CHP Lideri Özgür Özel ise, acılarının çok büyük olduğunu belirterek, “Büyük acının yıl dönümündeyiz. Bugün burada olabilmek, Ferdi Başkanımla son bayram namazını birlikte kıldığımız Hatuniye Camii’nde onun sene-i devriyesinde, mevlidinde bulunmak yüreğimize bir nebze olsun su serpti. Ferdi’nin yokluğuna katlanmak o kadar kolay değil. Acımızı paylaşan herkese, olayın duyulduğu andan itibaren yanımızda olan herkese ve o günden bugüne Ferdi Başkanımızın emanetine sahip çıkan herkese teşekkür ediyoruz” dedi. Hatuniye Camii’nde okutulan mevlidin ardından Cumhuriyet Meydanı’nda tüm vatandaşların katılımıyla hayır yemeği düzenlendi. Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen hayır yemeği sonrasında merhum başkan Ferdi Zeyrek, kabri başında dualarla anıldı.

3 ilde 6 beldede yapılan seçimler sonuçlandı Haber

3 ilde 6 beldede yapılan seçimler sonuçlandı

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Demir, Gümüşhane, Nevşehir ve Tokat’ta gerçekleştirilen belde seçimlerinde Cumhur İttifakı’nın 6 belediyeden 5’ini kazandığını belirterek sonuçları Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a ilettiklerini açıkladı. ANKARA (İGFA) - Tokat'ın Almus ilçesine bağlı Bağtaşı ile Reşadiye'ye bağlı Yolüstü'nün yeniden 'belde 'statüsü kazanması ardından YSK'ca gerçekleştirilen ara seçimlerde seçmen belediye başkanı ve belediye meclis üyelerini belirlemek için sandık başına gitti. Bağtaşı Beldesi Belediye Başkanlığı'na kesin olmayan sonuçlara göre AK Parti'nin adayı Mustafa Karadağ seçilirken, Reşadiye ilçesine bağlı Yolüstü beldesinin belediye başkanlığını kesin olmayan sonuçlara göre AK Parti'nin adayı Mustafa Altın kazandı. Çevrecik'te 7 sandıkta 2 bin 166 seçmen oy kullandı. Kesin olmayan sonuçlara göre, belediye başkanlığını 877 oy alan CHP'nin adayı Nazım Demirkol kazandı. Kuşçu Beldesi'nde yapılan seçimlerde ise kesin olmayan sonuçlara göre, belediye başkanlığına 373 oy alarak MHP'nin adayı Hikmet Temizel seçildi. Gümüşhane'nin merkeze bağlı Tekke beldesinin belediye başkanlığını kesin olmayan sonuçlara göre AK Parti'nin adayı Kemalettin Demirkıran kazandı. Nevşehir'in Ürgüp ilçesine bağlı Mustafapaşa beldesinin belediye başkanlığına kesin olmayan sonuçlara göre AK Parti'nin adayı Mustafa Özer seçildi. AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Mustafa Demir, Gümüşhane, Nevşehir ve Tokat’ta bulunan 6 beldede gerçekleştirilen seçimlerin sonuçlarına ilişkin sosyal medya hesabından vieolu paylaşımda bulundu. Cumhur İttifakı’nın seçimlerde önemli bir başarı elde ettiğini ifade eden Demir, AK Parti ve Cumhur İttifakı olarak 6 beldeden 5’ini kazandıklarını belirterek, “Zafer yine AK Parti’nin, kazanan yine Türkiye” mesajını verdi. Seçim sonuçlarını telefonla Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a arz ettiklerini aktaran Genel Başkan Yardımcısı Mustafa Demir, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın seçimleri kazanan belediye başkanlarını, il teşkilatlarını ve parti mensuplarını tebrik ettiğini söyledi. Demir paylaşımında, AK Parti’nin yerel yönetimlerdeki başarısını sürdüreceğini belirterek, “Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Türkiye Yüzyılı’nı şehirlerden aldığımız güçle inşa etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. Zafer yine AK Parti’nin! Kazanan yine Türkiye! Gümüşhane, Nevşehir ve Tokat’ta 6 beldede yapılan seçimlerde AK Parti ve Cumhur İttifakı olarak 5’ini kazanmamızın ardından Sayın Cumhurbaşkanımız’a seçim sonuçlarını telefondan arz ettik. Sayın Cumhurbaşkanımız yoğun bir çaba… pic.twitter.com/rni7Upa4cO — Mustafa Demir ???????? (@mustafademir) June 7, 2026

İzmir Güzelbahçe’de gençler Atatürk'e koştu Haber

İzmir Güzelbahçe’de gençler Atatürk'e koştu

İZMİR (İGFA) - İzmir'in Güzelbahçe ilçesinde düzenlenen etkinliğe Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, CHP Güzelbahçe İlçe Başkanı Devrim Seyrek, AK Parti Güzelbahçe İlçe Başkanı Halil Durankuş, belediye meclis üyeleri ve İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Aydın Uyanık katıldı. Program, sporcuların ısınma hareketleriyle başladı. Ardından yarış startının verilmesiyle birlikte genç kızlar ve genç erkekler yarışmaları gerçekleştirildi. Genç kızlar kategorisinde Sudenaz Acı birinci olurken, Feyza Dağcılar ikinci, Şevin İğircik ise üçüncü oldu. Genç erkekler kategorisinde ise Muammer Dalaz birincilik elde ederken, Eren Nazlılar ikinci, Savaş Çınar Güroğlu üçüncü oldu. Yarışmaya katılan gençleri tek tek tebrik eden Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, 19 Mayıs’ın Türk gençliği için taşıdığı öneme dikkat çekerek, “19 Mayıs bizim için çok kıymetli. Gazi Mustafa Kemal Atatürk bu ülkeyi gençlere emanet etti. Bugün burada sabahın erken saatlerinde bir araya gelen gençlerimiz, ‘Bu ülke bize emanet’ diyerek Atatürk’ün izinde olduklarını gösterdi. Katılan tüm gençlerimizin alnından öpüyorum. Bu ülkenin geleceği sizlersiniz. Aydınlık yarınları sizler inşa edeceksiniz. Hepiniz çok iyi yarıştınız. 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun” diye konuştu. Güzelbahçe İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Aydın Uyanık ise organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ederek gençlerin bayramını kutladı ve vatandaşları 19 Mayıs törenlerine davet etti. Güzelbahçe Belediyesi Gençlik Merkezi Sorumlusu Şeyda Çiftçi ise gençlerin Atatürk’ün izinde yürümeye devam edeceğini vurgulayarak, ‘Biz gençler aydınlığa her zaman koşmaya devam edeceğiz’ dedi. Yarışmada birincilik elde eden genç sporculardan Genç Kızlar.Kategorisi Birincisi Sudenaz Acı, ‘Atatürk için koştum ve birinci oldum. Çok mutluyum. Ailemi gururlandırdığım için de ayrıca mutluyum’ deerken, Genç Erkekler Kategorisi Birincisi Muammer Dalaz ise, ‘Bugün Atatürk için koştum ve birinci oldum. Kendimle gurur duyuyorum. Bu etkinliği düzenleyen biz gençleri bir araya getirenlere teşekkür ediyorum’ ifadelerini kullandı. Yarışmada dereceye giren sporculara çeşitli ödüller protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Birincilere çeyrek altın, ikincilere Media Markt hediye çeki, üçüncülere ise Decathlon hediye çeki verildi. Dereceye giren tüm gençlere ayrıca Türk Bayrağı hediye edildi. Program günün anısına çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Başkan Özdemir’den Bursaspor’a tebrik ziyareti Haber

Başkan Özdemir’den Bursaspor’a tebrik ziyareti

Bursa'da Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, TFF 1. Lig’e yükselme başarısı gösteren Bursaspor’un Kulüp Başkanı Enes Çelik’i ziyaret ederek, takımın Süper Lig hedefine tam destek verdiklerini vurguladı. BURSA (İGFA) - Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik’i Özlüce’deki İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde ziyaret etti. Başkan Şadi Özdemir’e Nilüfer Belediye Başkan Yardımcıları Okan Şahin ve Mahmut Demiröz ile Nilüfer Belediye Meclis Üyesi Resul Tarman da eşlik etti. Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik’in ev sahipliğinde gerçekleşen görüşmede, takımın yakaladığı olumlu ivme ve kentin kulübe duyduğu güven konuşuldu. Şehrin en önemli marka değeri olan Bursaspor’un her zaman yanında olduklarını belirten Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, “Şampiyonluk ruhunu yeniden ortaya koyan Bursaspor’umuzun hedefini net olarak görüyoruz. Takımımızın en kısa sürede ait olduğu yer olan Süper Lig’e döneceğine inancımız tam. Bizim de bu süreçte kulübümüze güven tam, desteğimiz ise her zamankinden daha güçlü olacak” dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik ise şehrin desteğinin önemine dikkat çekerek, “Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir’in bu ziyareti bizi mutlu etti. Şehrimizin tüm dinamikleriyle kenetlenmesi ve arkamızda durması en büyük motivasyon kaynağımız. Bu birliktelik ile omuz omuza vererek Bursaspor’u hak ettiği noktaya, Süper Lig’e yeniden taşıyacağız” diye konuştu.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.