Dünyada "Yılın Derneği" seçilen "Dünya Yaşlılık Derneği"nin kurucusu ve "Dünya Markalar Derneği"nin Başkanı Umut Çınar, 2018 yılında markalaşma süreçlerini tamamlayan firmaların dünyadaki global krizi fırsata çevireceğini ve  “Kriz Zamanının Fırsat Zamanı olduğu"nun altını çizdi.

Ülkemizin bir çok avantajı bir arada barındırdığını ve Savunma Sanayi başta olmak üzere, sağlık turizmi, enerji girişimleri sayesinde hem ülke olarak hemde yatırımcılar olarak çok ciddi kazanımların 2019 senesinde fırsat olarak karşımıza çıkacağını, üretmeyen ve tüketime bağımlı olan ülkelerin de büyük sıkıntılar içinde olacaklarını öngördüklerini belirtti.

Markalaşmanın önemini belirten Çınar, her sene düzenledikleri “Geleneksel Zamanı Tersine Kuranlar" ödül törenini, 2019 senesinde bugüne kadar ülkemizde yapılacak en iddialı sosyal sorumluluk projesi ve ödül töreninin iç içe girmesi ile Dünya Kadınlar Günü'nde Kadınca Dergisi'nin 41. yılında birlikte organize edeceklerinin müjdesini verdi.

Dünya Markalar Derneği Başkanı Umut Çınar ve Kadınca Dergisi imtiyaz sahibi Oya Demirtok, 2018 yılında dünyada ve Türkiye’de “Zamanı Tersine Kuran" 41 kişi ve Kurumu, 8 Mart 2019 ‘da İstanbul’da ödül vereceklerini ve bu kişilerin özel oluşturulan Jüri tarafından seçileceklerini belirttiler.

Yurt dışından ve yurt içinden bir çok katılımın olacağı ödül töreninin ilki Las Vegas’ta düzenlenmiş ve dünyada da gündem olmuştu.. Geleneksel yapılan bu ödül töreninde bu sene Oya Demirtok da; çok özel süprizlerin olacağı, 8 Mart’ın özellikle seçildiği, 9 aydır titiz bir çalışma yapıldığı ve yurtdışından ciddi bir katılım olacağının altını çizdi, ne diyelim..

Ülkemiz için  ‘Zamanı Tersine Kurma’ Vakti..

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.