Bundan iki yıl önce D-Smart internet aboneliğimi iptal ettirip bir bayi arkadaşımın tavsiyesiyle Vodafone ile anlaştım. Geriye doğru baktığımda anlaşmamız 25 Aralık 2015 tarihindeymiş.
Önceki internet hizmet sağlayıcımdan 8 Mbps hızında hizmet alıyordum. Yeni hizmet sağlayıcıyla 16 Mbps hızında anlaşmamız oldu. Merak ediyor insan hizmet almaya başlayınca “hız testi” diye bir şey varmış. Ben de merakla bir test yapayım dedim.


Neyle karşılaştım sizce? Verilen hizmet 10 Mbps bile değil!
Hemen uzun uğraş sonucu ulaştığım müşteri temsilcisine durumu anlattım. Aldığım cevap oldukça ilginçti.
“Hasan bey hızınızı arttıramayız. -Neden? Eğer hız artarsa evinizde yangın çıkar artıramayız” cevabı veriliyordu. Bir de hız rakamı zikredilirken mesela biz evde 16 Mbps kullanacağımızı zannederken imzaladığımız küçük hatta mikro yazılarda “16 Mbps’ye kadar” olduğunu şak diye söyleyiverdiler. Yani bize internet hızını 1 de verseler 15,99 da verseler bir hak talebimiz olamayacağını ilk görüşmemizde yapıştırdılar.  


Tabii biz ilk günden itibaren şoktayız, hızlı internet kullanma hevesimiz kursağımızda kalmış oldu.
Ara kere internet hızını da ölçmeye devam ettim. Her ölçüşümde müşteri temsilcisine bağlanıp biraz daha artmasını hatır rica talep ettim. Bana sunulan en hızlı kullanım 13 Mbps aşmış değil. İki yıl böyle geçti. Hatta 50 AKN sınırı var, adil kullanım kotası sınırı. Her ayın ilk haftası “kotayı aştınız” mesajını göndermeyi ihmal etmediler, hep gönderdiler.

Sonra öğrendim ki 25.12.2017 tarihinde benim iki yıllık anlaşmam sona eriyormuş.
Bir yetkili bayiden iptal işlemini nasıl başlatacağımı sordum, kısaca anlattı. Anlatmasına göre basit bir dilekçe doldurulup sistem üzerinden iptal edilebiliyordu. Zaten beni ilk vodafone internetine sevk eden bayi de “iptal için faks çekiliyor böylelikle istediğiniz başka bir firma ile devam edebiliyorsunuz” demişti. Bu soruyu sormamın nedeni insanlar yıllarca dijitürkten illallah etmişler ben de haklı olarak böyle bir sıkıntım olur mu olmaz mı önceden bilgi edineyim istedim.


Neyse bizim iptal işlemleri 20.12.2017 günü dilekçeyi teslim etmemizle başladı. En azından bana göre başladı. Zira 10 dakika sonra eşim aradı, “internetin borcu mu var, şu andan kesik”dedi. Bu arada bana vodafone’dan mesaj geldi. “Eksik evraktan dolayı iptal işleminiz gerçekleşemedi” diyordu. Ben de açtım telefonu “hangi evrak eksik” diye sordum. Nüfus cüzdanının fotokopisinin kendilerine ulaşmadığını söylediler. Allah Allah çok şaşırtıcı dedim.Siz bir mail atıyorsunuz “bir tek mailin” yüzde ellisi ulaşıyor yüzde ellisi ulaşmıyor. Hayretler içerisindeyim.
 

Neyse bana verilen numaraya faks çektim komşumuzdan, tekrar aradım faksın ulaşmadığını söylediler. Sonra tekrar üç kere faks çektirdim aynı yerden yeterli olmaz belki diye bir de avukatın faks makinesinden de ayrıca çektirdim.
Sonra aradım “sizin verdiğiniz numaraya 5 kez faks çektirdim acaba faks size ulaştı mı” dedim. Sonra bana faksın ulaştığını ancak iptal başvuru tarihinin 20 Aralık olduğunu faksın çekilme tarihinin ise 25 Aralık olduğunu söylediler. Bu esnada da ben bilerek faturamı geciktirdim. 10 Ocak 2018 tarihinde faturamı ödemek için gittim. Karşıma 31 Aralık 2017 tarihli yeni bir fatura daha çıkarmışlar.


Bu ne ahlaksızca bir davranış!
Bana ait evraklarda eksiklik varsa sen bana verdiğin hizmeti nasıl hangi hakla neden sonlandırıyorsun? (He bu arada hizmeti sonlandırmadık gitme gelmeler yaşamışsınız yalanını attılar ortaya.)
25 Aralık’a kadar hizmet vermen gerekmez miydi? Neden hemen 20 Aralık’ta iptal ettiniz, madem evraklar eksikti, eksik hizmet verdiğiniz günü ya da vermediğiniz hizmeti neden faturaya yansıttınız? 
İnternetimi kestikten sonra vermediğiniz hizmeti nasıl faturalandırıyorsunuz?
Benim gibi kaç kişiyi mağdur ettiniz?

 

Vodafone at koşturup insanları sömürürken Ulaştırma Bakanlığı uyuyor mu?
 

Başbakan daha önceden Ulaştırma Bakanı’ydı, benim ve benim gibi mağdur edilen vatandaşların haklarını Sayın Ulaştırma Bakanı, Sayın Başbakan, Sayın Reis savunmayacak da kim savunacak?
Vodafone’nin yaptığı ahlaksızca harekete göz mü yumulacak?


Buradan tüm Türkiye’ye duyuruyorum. 
Bu ahlaksızlığın ve insanların mağduriyetinin sona erdirilmesi gerekiyor, yetkilileri yazımla göreve davet ediyorum. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.